۱۰ تا از بهترين كادو براي ولنتاين چيست؟ ايده‌هاي جديد در 2023

بهترين كادو براي ولنتاين و غافلگير كردن همراهتان چيست؟ خريد يك كادو خوردني و خوشمزه يا يك وسيله زينتي؟ تهيه يك كالاي كاربردي يا پوشيدني؟ چه پيشنهاداتي در اين روز مي‌توانند دوست شما را راضي كنند؟ در ادامه با ما باشيد تا به بررسي 10 ايده جذاب براي تهيه جايزه ولنتاين بپردازيم.



روز ولنتاين چيست؟
پيش از آنكه بخواهيم به معرفي بهترين كادو براي روز ولنتاين بپردازيم، بهتر است با اين روز و ريشه آن بيشتر آشنا شويم. ولنتاين كه هرساله در 14 فوريه برگزار مي شود (روز 25 بهمن سال 1401)، يكي از مناسبت‌هاي زيبا است كه از خارج از كشور به سراسر جهان منتقل شده است. پيشينه اين روز به انتهاي قرن 5ام مي‌رسد كه در آن پاپ گلاسيوس در برگزاري و رواج اين مراسم نقش داشته است. البته بايد بدانيد كه اين كار براي مسيحي سازي سنت باستاني لويركاليا در روم انجام مي‌شده است. لوپركاليا يك جشن مرتبط با سنت اساطير يوناني است كه تركيبي از جنسيت زدگي، مستي و غيره مي‌باشد.



علت شكل گيري چنين روزي در اين تاريخ، ترجيح مسيحيان بر جشن گرفتن در تعطيلات بوده است كه در آن زمان ولنتاين در تاريخ 14 فوريه مرسوم شد و جشن لوپركاليا در 15 فوريه انجام مي‌شده است. در كل بايد گفت جشن ولنتاين كه از آن در دنياي امروز به روز عشق ياد مي‌شود، در اصل يك مناسبت مذهبي كاتوليكي است كه از سال 500 بعد از ميلاد به تقويم مذهبي آنها اضافه شده است. البته اين مناسبت بعدا از اين تقويم حذف شده و اكنون نيز به عنوان يك روز holiday و تعطيل شناخته نمي‌شود.

البته افسانه‌هايي نيز در اين زمينه وجود دارند كه به عنوان مثال مي‌توان گفت: سنت ولنتاين مربوط به يك كشيش رومي است كه مراسم عروسي را براي سربازاني كه ازدواج آنها ممنوع بود برگزار مي‌كرده است. در آن زمان عقيده بر اين بود كه سربازان متاهل از نظر امپراطور روم، جنگجويان خوبي نمي‌شوند و به همين خاطر مردان جوان نمي‌توانستند ازدواج كنند.

 

بهترين كادو براي ولنتاين چيست؟
يكي از مهم‌ترين پرسش‌هايي كه ممكن است براي شما هم در اين روز پيش بيايد، انتخاب بهترين كادو براي ولنتاين است. در ادامه مي‌خواهيم به معرفي 10 پيشنهاد بسيار جذاب براي غافل گير كردن همراه يا نامزد آيندتان بپردازيم كه به شرح زير مي‌باشند:



1- يك جعبه شكلات
يكي از سوپرايزها و جايزه‌هايي كه هميشه مي‌تواند كلاسيك بوده و با طعم جذاب خود، لحظات شادي را برايتان بسازد، شكلات است. شما مي‌توانيد اين هديه را در كنار يك ليوان شير داغ ميل كرده و تماشاي يك فيلم جذاب ميل كنيد و طعم آن را لذت بخش تر نماييد. البته بهتر است حتما قبل از خريد بدانيد همراه شما چه نوع شكلاتي را دوست دارد و يك مدل خوب را براي او تهيه نماييد.



2- ساعت دخترانه
شما مي‌توانيد يك ساعت دخترانه را براي هديه خود انتخاب كنيد كه در ليست بهترين كادو براي ولنتاين بسيار مناسب خواهد بود. البته به جاي ساعت، تهيه يك اسمارت واچ نيز ايده بسيار جذابي خواهد بود. اگر در مورد خريد اسمات واچ‌ها اطلاعاتي نداريد، پيشنهاد مي‌كنيم يكبار اين مقاله را براي آشنايي با فاكتورهاي خريد اين وسيله مطالعه كنيد. در تهيه يك ساعت زيبا، به اكسسوري‌هاي آن مانند رنگ بندي و جنس بند و نوع ساعت توجه كرده و سليقه همراه خود را درنظر بگيريد.



3- عروسك
خريد يك عروسك خرس يكي از رايج‌ترين و دلگرم‌ كننده‌ترين هديه‌هايي است كه مي‌تواند براي دختران بسيار جذاب باشد. شما مي‌توانيد از خرس‌هاي قهوه‌اي يا قرمز به عنوان خود هديه يا يك اكسسوري فرعي براي آن استفاده نماييد.



4- ست لوازم آرايشي
شايد بتوان ست لوازم آرايشي براي زنان را يكي از كاربردي‌ترين كالاها و وسايلي دانست كه مي‌تواند آنها را راضي نگهدارد. براي كساني كه نمي‌دانند در ابتداي كار چه كادويي مي‌تواند غالب دختر را خشنود سازد، اين پيشنهاد گزينه بسيار خوبي خواهد بود.



5- عطر
خريد عطر و ادوپرفيوم يكي ديگر از موارد 10گانه در ليست بهترين كادو براي ولنتاين است كه مي‌توانيد هم براي پسرها و هم دختران تهيه كنيد. بهتر است پيش از خريد اين كالا، حتما با رايحه‌اي كه همراهتان مي‌پسندد آشنا شده و يكي از نزديك‌ترين بوييدني‌ها را براي آن تهيه كنيد.



6- لوازم برقي شخصي
اين مورد يك پيشنهاد عالي به ويژه براي آقايان و پسران است. شما مي‌توانيد برخي لوازم برقي براي اصلاح مو و صورت را براي آقايان تهيه كنيد كه مي‌توانند شامل ريش تراش‌ها، تيغ‌هاي اصلاح صورت و يا سشوار باشند.



7- اكسسوري و زيورآلات
براي كساني كه دست به خرج هستند و مي‌خواهند با يك هديه ارزشمند، همسر خود را سورپرايز كنند، مي‌توان خريد و اهدا زيورآلات را بسيار مناسب دانست. از انواع زيورآلات زنانه مي‌توان به گردنبندها، گوشواره‌ها، حلقه يا انگشتر و يا ست‌هاي زيورآلات اشاره كرد.



8- ماگ
يك هديه بسيار ساده اما در عين حال كاملا كاربردي براي مردان و زنان است كه مي‌تواند هر روز مورد استفاده قرار گيرد. ماگ‌ها مي‌توانند هزينه بسيار منطقي و معقولي داشته باشند و با طرح‌هايي كه روي آن چاپ مي‌شود، جذابيت بسيار خوبي داشته باشند.



9- پاوربانك
اگر اهل مسافرت يا گردش هستيد و در يك جا ساكن نيستيد، تهيه يك پاوربانك مي‌تواند به عنوان يك هديه، از نگراني‌هاي شما نيز بكاهد. در اين صورت مي‌توانيد از مدل‌هاي متنوعي كه در بازار براي اين دستگاه‌ها وجود دارند، جهت انتخاب بهترين كادو براي ولنتاين استفاده كنيد.



10- هدست بلوتوثي
در نهايت يكي ديگر از كادوهاي رايج ميان جوانان، هدست‌هاي بلوتوثي و بدون سيم است كه اين روزها به شدت رواج يافته است. شما مي‌توانيد براي انتخاب بهترين كادو براي ولنتاين خود يا همسر و همراهتان، از اي كادو بهره ببريد. هدست‌ها مي‌توانند بازه‌هاي قيمتي مختلفي داشته باشند و بسته به بودجه‌اي كه مدنظر داريد، يك هديه مدرن باشد.جوان ايراني (irjavan.com)

 

پرسش هاي متداول
برخي از پرسش‌هاي متداولي كه ممكن است در رابطه با موضوع بهترين كادو براي ولنتاين و اين روز داشته باشيد، عبارتند از:



چرا مردم روز ولنتاين را جشن مي‌گيرند؟
در قرون وسطي يعني پايان قرن 15، ولنتاين به عنوان كلمه‌اي براي توصيف يك عاشق در اشعار به كار گرفته مي‌شد. كم كم اين مفهوم در اروپا نيز گسترده شد و از اواخر قرن 19 ميلادي بود كه با توليد كارت‌هاي انبوه ولنتاين، از عشق ميان جوانان تجليل مي‌شد.



بهترين كارها براي روز ولنتاين چيست؟
از آنجايي كه روز ولنتاين يك مناسب خاص است، شما مي‌توانيد براي آن نيز فعاليت‌هاي خاصي درنظر بگيريد. به عنوان مثال مي‌توان گفت: خريد و اهداي بهترين كادو براي ولنتاين، پختن يك شام خوب، رفتن به سينما يا يك قرار در كافي شاپ، تماشاي يك فيلم عاشقانه در دنج خانه يا تئاتر، برگزاري يك مهماني با دوستان و يا برگزاري دورهمي‌هاي خانوادگي.



بهترين كادو براي ولنتاين چيست؟
از جمله بهترين كادوها براي روز ولنتاين مي‌توان به يك دوربين، گوشي، كيف، تيشرت، شال گردن، كاپشن، كمربند، شلوار، عينك، تاپ، كفش و غيره نيز اشاره كرد.

 

۱۰ تا از بهترين كادو براي ولنتاين چيست؟ ايده‌هاي جديد در 2023

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.