روش کاشت ابرو طبیعی، مزایا، عوارض و هزینه ها


کاشت ابرو یکی از محبوب ترین و موثرترین روش ها برای کمک به افراد برای داشتن ابروهای پر، طبیعی و خوش فرم است. به نظر می رسد این روش تنها راه برای داشتن موهای پرپشت و زیبای ابرو باشد، اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم ها علاقه بیشتری به استفاده از آن دارند، آقایان نیز جزو مشتریان اصلی ابرو هستند. زیرا زیبایی بین زن و مرد تفاوتی ندارد و همه دوست دارند ابروهایی زیبا و زیبا داشته باشند.

کاشت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که خالکوبی بهترین راه برای پرکردن و فرم دادن به ابروها است. این موضوع اغلب ناشی از آگاهی ناکافی از هر روش زیبایی و مزایا و معایب آن است. هر دوی این روش ها موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی دهند. نوع تاتو و هش شیمیایی و متفاوت از موهای طبیعی ابرو است. و پس از مدت کوتاهی باید افزایش یابد. با هر پیشرفتی باید درد و زخم های ناشی از آن را تحمل کنید و در نهایت ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید.

بر خلاف این روش ها، کاشت ابرو یکی از روش هایی است که زیبایی ابدی را به شما هدیه می دهد. در کاشت ابرو، موهای اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. به همین دلیل نتیجه ای کاملا طبیعی دارند.

روش های مختلف کاشت ابرو تقریبا مشابه روش های کاشت مو هستند و می توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابرو دانست. در این فرآیند به غیر از مو، اندام های کوچکی که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تولید می کنند نیز کاشته می شوند. به همین دلیل است که نتایج کاشت ابرو برای همیشه ماندگار است و ابروهایی طبیعی بهتر از روز اول به شما می دهد. موهای کاشته شده دقیقا مشابه موهای طبیعی هستند و رشد می کنند. بنابراین باید بعد از کاشت ابروهای خود را کوتاه و کوتاه کنید.

علل ریزش ابرو

یافتن علت افتادگی ابرو یکی از مهمترین مراحل در انتخاب روش مناسب کاشت ابرو است. قبل از کاشت ابرو باید علت ریزش آنها را درمان کرد. توجه داشته باشید که موهای مورد استفاده در فرآیند کاشت ابرو، موهای کاملا طبیعی هستند و روند رشد آنها هیچ تفاوتی با موهای طبیعی ندارد.

بنابراین، هر دلیلی که ابروها ریزش کنند، می تواند موهای کاشته شده را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برخی از این علل ممکن است مانند علل ارثی قابل درمان نباشند، اما با روش هایی قابل کنترل هستند. ریزش یا کمبود ابرو می تواند دلایل زیادی داشته باشد. بعضی از آنها ... هستند:

بیماری تیرویید،

افراد مسن

بیماری های عمومی یا سیستمیک،

آلوپسی آره آتا،

سوختن،

تاتو و ابرو

عفونت،

لیفت و برداشتن ابروهای زائد

بیماری رشد چشم مادرزادی

افرادی که استعداد ژنتیکی برای ریزش یا نازک شدن مو دارند.

در هر صورت علت افتادگی پشت و ابروهای شما یکی از موارد ذکر شده است، بهترین راه برای داشتن ابروهای پرپشت، کاشت ابرو است. تکنیک هایی مانند خالکوبی، هش کردن، استفاده از مداد ابرو و روش های دیگری از این دست می توانند ظاهر ابروهای شما را تا حدودی بهبود بخشند، اما نمی توانند ابروهای پرپشت و طبیعی ایجاد کنند.

برای همه روش های زیباسازی، طبیعی بودن نتایج برای همه متقاضیان مهم است. موضوعی که در کاشت ابرو به راحتی قابل دستیابی است، این روش به شما ابروهایی پرپشت و طبیعی می دهد.

ابروهای طبیعی

مناسب امیدوار

به طور کلی افرادی که با ابروهای نازک یا کم پشت به دنیا می آیند یا ابروهایشان به دلایل مختلف شروع به افتادگی می کند، بهترین کاندید برای پیوند چشم هستند. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است چشم‌های زشتی داشته باشند یا فرم چشم‌هایشان یکسان نباشد، با استفاده از چشم‌های خود می‌توانند مشکل را حل کنند و چهره خود را یکسان و زیبا نشان دهند.

جراحی کاشت ابرو برای کسانی که ابروهای خود را به دلایل ارثی یا بیماری های مرتبط با مو مانند آلوپسی آره آتا، آلوپسی توتالیس یا یونیورسالیس از دست داده اند، مناسب نیست. در سایر بیماری ها، تا زمانی که بیماری کنترل یا برداشته نشود، نمی توان از کاشت ابرو برای فرم دادن به ابروها استفاده کرد.

علاوه بر این، افرادی که به دلایل مختلف مانند گرما یا انفجار، تمام یا بخشی از مژه های خود را از دست داده اند، می توانند در روز اول ابرو درست کنند.

افرادی که شرایط زیر را دارند کاندیدای مناسبی برای کاشت مژه هستند:

اگر به طور مادرزادی و ژنتیکی ابروهای نازک یا کم پشتی دارید یا اینکه اصلاً روی ابروهایتان مو رشد نکرده است.

اگر از فرم، فرم یا فرم ابروهای خود راضی نیستید

اگر تمام یا بخشی از موهای ابروی خود را به دلیل ضربه، سوختگی، پانسمان، جراحی، شکستگی استخوان و غیره از دست داده اید یا می خواهید جای زخم یا پانسمان در این ناحیه را بپوشانید.

اگر ابروهای شما به دلیل یک بیماری زمینه ای (مانند اختلال تیروئید) یا یک بیماری پوستی افتاده است پس از درمان یا کنترل این بیماری، می توان از رشد ابرو استفاده کرد.

زنانی که به دلیل کندن بیش از حد موهای ابرو، ابروهای نازک یا کم پشتی دارند.

خانم هایی که ابروهای خود را تاتو یا سایه زده اند و خواهان ظاهر طبیعی تری هستند.

روش های کاشت ابرو

از زمانی که کاشت ابرو برای اولین بار برای پرکردن ابروها و رفع مشکلات افتادگی استفاده شد، روش های مختلفی ابداع شد. نکته مهم در تمام روش‌ها این است که در جلسات مشاوره قبل از کاشت، طرح ابرو باید با توجه به فرم صورت فرد به وضوح مشخص شود تا پزشک بداند موهای برداشته شده کجا و چگونه قرار می‌گیرند و در کجا خواهید بود. قرار داده شده.

روش کاشت نوار یا FUT

این روش یکی از روش های موثر کاشت مو است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مژه هایی که با این روش رشد می کنند اثری طبیعی دارند و نازک و شل به نظر نمی رسند. در این روش با وجود دقت بالای جراح، رشد ابروها در جهت بسیار مناسبی است و زاویه رویش مو کاملاً با موهای طبیعی ابرو مطابقت دارد.

در روش کاشت نواری یا FUT، موها معمولاً از پشت گوش یا از پوست سر برداشته می‌شوند. اصولاً برای از بین بردن موها، یک برش نواری در ناحیه مورد نظر زده می شود و پس از برداشتن مو، برش ایجاد شده را بخیه می زنند.

کاشت ابرو FUT دقیقا مانند روش نواری کاشت مو است. در این روش گرافت های به دست آمده با سوزن های مخصوص در محل مورد نظر با دقت کاشته می شوند تا جهت ابروها و زاویه رویش مو با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشد.

ابروهای کاشته شده در این روش کاملا طبیعی هستند و به همین دلیل مانند ابروهای طبیعی رشد می کنند. بنابراین، پس از تثبیت نتیجه کاشت، می توانید ابروهای خود را مانند قبل کوتاه کنید.

کاشت ابرو به روش FUE (بدون جراحی)

روش دیگر کاشت ابرو روش FUE یا برداشتن ابرو بدون جراحی است. این روش هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل انجام است و یکی از بی دردسرترین روش های کاشت ابرو است.

در این روش تارهای مو از پشت سر برداشته می شوند، زیرا تراکم مو در این ناحیه بیشتر است و به دلیل قطر کمتر، موها بسیار شبیه موهای طبیعی ابرو خواهند شد. علاوه بر این، به لطف ظرافت مو، ابروها طبیعی تر شده و کاشت با دقت زیادی انجام می شود.

عمل انجام شده با این روش بسیار راحت تر از روش FUT بوده و در نتیجه زمان بهبودی بسیار کمتری دارد. پس از کاشت ابرو با این روش، هیچ جای زخمی روی بانک موی فرد باقی نمی ماند و از آنجایی که نیاز به استراحت طولانی ندارد، فرد می تواند پس از کاشت به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

در کاشت ابرو FUE برای حفظ سلامت مو و فولیکول های آن از هر پیوند یک فولیکول جدا می شود و در محل مورد نظر با زاویه قائم پیوند می شود. بنابراین، این روش نیازی به برش و برگ ندارد. یکی از مواردی که FUE را به یکی از کم تهاجمی ترین جراحی ها تبدیل می کند و به دلیل نداشتن زخم و خونریزی و البته درد کمتر، یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو است.

امروزه از این روش برای کاشت ابرو نیز استفاده می شود. روش های SUT و Super FUE روش های رایج کاشت ابرو هستند که همگی بر اساس استخراج فولیکول هستند. در این روش ها، جراح از تکنیک های مختلفی برای برداشت فولیکول ها و کاشت آنها استفاده می کند. اما همه آنها بدون بریدگی، کبودی و خونریزی هستند. علاوه بر این، نتایج این روش ها بسیار طبیعی بوده و مادام العمر است. به همین دلیل این روش ها جزو محبوب ترین روش های کاشت ابرو هستند.

نصب ابروهای طبیعی

مراحل کار

مهمترین مراحل کاشت چشم به شرح زیر است:

آرایش ابرو

به طور معمول در این مرحله از متقاضی می خواهیم که شکل ابروی مورد نظر را برای چشم بکشد. سپس جراح با بررسی طرح مورد نظر بیمار و اندازه گیری های مختلف، طرح را اصلاح می کند تا سعی کند تقارن بین ابروها را حفظ کند. در این مرحله می توان از طرح های از پیش ساخته شده استفاده کرد. اما ظاهر این طرح ها معمولا کمی طبیعی به نظر می رسد.

شاخه

برای پیوند چشم معمولاً از پشت سر، پشت گوش یا قسمت پایین گردن به عنوان بانک مو یا ناحیه اهداکننده استفاده می شود. موهای پشت سر ضخیم، بلند و معمولاً چندتایی است، اما موهای پشت یا زیر گوش ظریف و کوتاه است و از یک واحد فولیکول مو تشکیل شده است.

نواحی پشت سر و پشت گوش معمولا برای مردانی با ابروهای پرپشت استفاده می شود. برای خانم‌هایی که ابروهای بهتری دارند، اغلب در پشت گوش و پایین گردن استفاده می‌شود.

کاشت پیوند

پس از برداشتن پیوندها، متخصصان پزشکی آنها را برای کاشت در زیر میکروسکوپ آماده می کنند و نتایج کار خود را به جراح ارائه می دهند. قبل از شروع کاشت مو، جراح متخصص ناحیه ابرو را با بی حسی موضعی کاملاً بی حس می کند.

سپس با استفاده از یک تیغه کوچک (با قطر بین 0.5 تا 0.7 میلی متر)، سوراخی در طرح مژه از پیش تعیین شده ایجاد می شود و پیوند داخل آن قرار می گیرد. در این مرحله جهت رویش مو و گوشه های پوست باید در نظر گرفته شود. اگر جراح تجربه و مهارت کافی در پیوند ابرو نداشته باشد، نتیجه کاشت ابرو غیرطبیعی و نامطلوب خواهد بود.


در انتخاب اتاق خواب دخترانه توجه به شرایط سنی بسیار مهم است. برای کودکان تمایل دارند چیزهایی با رنگ های روشن و شاد و طرح های جذاب متفاوت انتخاب کنند. دختران نوجوان ترجیحات مختلفی دارند و برای خرید مبلمان اتاق خواب برای آنها ابتدا باید نیازهای آنها را بشناسید.

برخی از نوجوانان طرفدار سبک سنتی دکوراسیون هستند و برخی دیگر مدل های مدرن را دوست دارند. همچنین سلیقه دختران نوجوان در انتخاب رنگ دکوراسیون بسیار متفاوت است. بسیاری از خانم ها رنگ های صورتی، یاسی، بنفش، آبی و قرمز را برای مبلمان اتاق خواب خود انتخاب می کنند. برخی از ما طرفداران سبک ها و رنگ های منحصر به فرد و منحصر به فرد هستیم.

دلیل اهمیت توجه به این موارد این است که اتاق کودک و نوجوان برای آنها مانند دنیای آنهاست. به همین دلیل لازم است در انتخاب رنگ، طرح و جزئیات ست اتاق خواب و سایر لوازم اتاق کودک و نوجوان دقت کافی داشته باشید.

د، موهای قسمت های مختلف ابرو جهت های متفاوتی دارند. بنابراین تعیین زاویه کاشت صحیح بسیار مهم است. اگر در آینه به ابروهای خود دقت کنید، متوجه خواهید شد که موهای ابرو روی سر، بدن و دم ابروها زوایای متفاوتی دارند و شکل ابرو را ایجاد می کنند.

علاوه بر این، رنگ مو، طول و ضخامت این قسمت ها نیز با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل باید موها از قسمت مربوطه با توجه به محل کاشت برداشته شوند.

موهای ابرو با زاویه خاصی از پوست سر رشد می کنند.

موهای ابرو باید روی صورت فرد باشد نه دور از صورت. به همین دلیل زاویه آنها با فولیکول اصلی بسیار متفاوت است و همین امر باعث می شود موهای ابرو به صورت عمودی رشد نکنند و بیش از حد مشخصی رشد نکنند. توجه به این ویژگی به پزشک کمک می کند تا بهترین مکان را برای رفع موهای زائد انتخاب کند. به طور کلی پشت گوش ها و سر که حالتی زاویه دار دارند انتخاب خوبی هستند.

موی ابرو یک لایه مو است.

اگر به موهای سر خود دقت کنید، خواهید دید که موهای زیادی از همان فولیکول رشد می کنند. این نشان می دهد که موهای سر به وفور رشد می کنند و قسمت های فولیکولی این موها با ابروها متفاوت است. اما موهای ابرو اینطور نیست. همچنین به همین دلیل است که تکنیک‌های استخراج فولیکول که منجر به آلودگی می‌شوند، روش‌های موفق کاشت ابرو هستند.

تفاوت بین چرخه رشد ابروها و موهای سر

به طور معمول، موهای ابرو بیشتر از یک اندازه مشخص نیستند. به این دلیل که زمان رشد این موها بسیار کمتر از موهای سر است. این می تواند یکی از مشکلات مرتبط با رشد ابرو باشد. اگر پزشک مهارت کافی برای تعیین ناحیه مناسب برای برداشت فولیکول را نداشته باشد، موهای کاشته شده سریعتر از موهای طبیعی ابرو رشد می کنند و به همین دلیل نیاز به اصلاح یا اصلاح در مدت زمان بسیار کوتاهی دارند.

مشاهده متن کامل:  https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.