انواع شیلنگ برای صنعت کارواش


شلنگ کارواش صنعتی یکی از تجهیزات مهم در کارواش صنعتی به شمار می رود که با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود عملیات شستشو و نظافت را با کارایی و سرعت بیشتری انجام می دهد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و در یک سری لوله های فشار قوی قرار می گیرد. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و انواع آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع شیلنگ کارواش صنعتی

شیلنگ های صنعتی در قطرهای مختلف تولید و به فروش می رسند. اما رایج ترین نوع دارای قطر 3.8 - 16.5 - 1.4 اینچ است. این محصولات در کاربردهایی مانند نظافت و شستشوی خودروها، نظافت و ضدعفونی محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و یا شستشوی تجهیزات مختلف صنعتی کاربرد دارند.

برای دقیق تر، انواع مختلفی از شیلنگ ها در وسایل نقلیه صنعتی استفاده می شود که از نظر جنسیت، قطر، طول و غیره متفاوت است. اما به طور کلی این محصولات را می توان به دو نوع شیلنگ کارواش دو لبه و معمولی تقسیم کرد. نوع دولایه مواد بهتری دارد و کیفیت و دوام بالاتری دارد. بنابراین بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند این محصول را خریداری کنند.

نکات مهم برای خرید شیلنگ کارواش

شلنگ های کارواش به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و به طور مداوم در طول روز استفاده می شوند. این تجهیزات نیز در معرض فشار بالای آب قرار دارند و از اصطکاک رنج می برند. بنابراین اگر کیفیت و استحکام کافی نداشته باشند پس از مدت کوتاهی از کار می افتند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

با خرید شیلنگ های مرغوب و مناسب باید از هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض این محصولات جلوگیری کنید. برای این منظور در زمان خرید باید به نکاتی توجه کرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

به طول شلنگ توجه کنید

ابتدا باید مساحت کارواش یا ناحیه ای که قصد استفاده از شلنگ را دارید را به دقت اندازه بگیرید و بررسی کنید که چند متر شلنگ برای شما مناسب است. اکثر شیلنگ های کارواش صنعتی موجود در بازار در طول های 10-30 متری به فروش می رسند.

فشار آب را در خروجی ثبت کنید

شلنگی که خریداری می کنید باید با کلاس کاری ماشین ظرفشویی و همچنین فشار آب خروجی از آن مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند چنین فشاری را تحمل کند و ممکن است خوب کار نکند.

به قطر شلنگ دقت کنید

اندازه مایع شستشوی خودروهای صنعتی موضوع مهمی است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این ویژگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند بار تولید ماشین لباسشویی، طول بطری، سرعت جریان آب خروجی، سرعت جریان آب ورودی، ارتفاعی که ماشین در آن استفاده می شود.

برای مثال اگر از دستگاهی با فشار آب کمتر از 200 بار و 20 لیتر در دقیقه در ماشین لباسشویی استفاده می کنید، شلنگی که خریداری می کنید باید 8 میلی متر قطر داشته باشد.

مصالح ساختمانی

این محصولات معمولا از پلاستیک یا فولاد ساخته می شوند. انواع پلاستیک آنها بسیار نرم و انعطاف پذیر است، وزن آنها کمتر است. اما در محیط های بتنی سریعتر از فولاد خورده می شوند. https://chikav.ir/1402/12/12/types-of-industrial-car-wash-hose/

در مقابل، شیلنگ های فولادی بسیار بادوام هستند و پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند. برخلاف تصور رایج، این مدل های شلنگ حتی از پلاستیک انعطاف پذیرتر هستند.

روی چیزها تمرکز کنید

آخرین چیزی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت ویژگی ها و قابلیت های پرداخت است. برای مثال موارد زیر را در نظر بگیرید:

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر خوردگی

تحمل دما و فشار بالا

دارای قطر داخلی زیاد و قابلیت گردش بخار است

قیمت شلنگ کارواش

همانطور که مشخص است در اثر تورم و تحریم، قیمت تمام محصولات صنعتی در کشور ما تغییر زیادی می کند، آنی تغییر می کند. بنابراین نمی توان مبلغ دقیق و مشخصی برای این محصول اعلام کرد.

به طور کلی باید بدانید که عوامل زیادی می توانند بر قیمت این محصول تاثیر بگذارند؛ به عنوان مثال قیمت شیلنگ دو سیم کارواش از نوع معمولی آن بیشتر است. علاوه بر این، عواملی مانند برند و سازنده، فروشنده، طول شلنگ و قطر شلنگ نیز بیشترین تأثیر را در قیمت دارند. اما عاقلانه ترین کار این است که با مراکز پخش معتبر و مطمئن تماس بگیرید و از قیمت این محصول مطلع شوید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.